Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@woonwinkelannemijn.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Vragen?

  • Vragen? Stuur een mailtje naar:                                                      info@woonwinkelannemijn.nl

Verzendkosten

  • € 4,00 brievenbuspakket
  • € 6,95 pakket
  • Gratis verzending bij bestellingen boven € 40,00

Webwinkelkeur

Webwinkelkeur

© 2013 - 2020 Woonwinkel Annemijn | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel